Det blir ALDRIG som man tänkt sig...

Saker och ting ändras mer eller mindre hela tiden känns det som...

Jag trodde att en viss sak skulle bli ifrån början, men icke.. mkt har ändrats under tiden..

Ibland räcker det inte med att älska någon.. Rätt tid i livet måste det vara och på rätt plats.. Så är det tydligen inte i mitt fall Nu.. Jag trodde att det skulle bli så som Vi/jag ville, men från att allt nästan var klart till att allt hänger på mig nu.. Jag måste lämna allt.. och jag kan inte det.. Aja, skit samma.. Det är väl inte menat helt enkelt..
Orkar inte ha det så här iaf, jag är mest ledsen nu och saknar jobbigt mkt och så ska det inte behöva vara..

SKIT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0