Strippan Izza.

Izza hit och Izza dit... Sedan mammas pojkar började på tv4, snackas det verkligen mycket om Izza.
En 23 årig tjej som arbetar som strippa. http://www.privesthlm.com (länk till strippklubben).

Hon var med i programmet för att träffa en kille som hon skulle kunna dela sitt liv med. Det gick ju inte så bra för henne då mammorna reagerade på att hon är strippa, bland annat.

Nu är hon iaf förlovad och ska gifta sig, med sin drömTJEJ! Kul för dom!


Här är lite bilder på henne och hennes vänner ifrån en Ålandskryssning, tagna från hennes blogg: http://izzawaljus.blogspot.com/

   
  

Visst, hon är galen och bryr sig inte.. Hon är en öppen och "fri" person.
Men som jag skrivit innan, varför utspela på sex? Kan man inget annat? Tror man så lite på sig själv, att det enda man anser sig vara bra på är att sälja sig genom att sära på benen och visa upp sin kropp? (när jag skriver sära nu så menar jag inte att hon sexar med alla, men hon visar ju iaf upp ALLT!)...

Dessa bilder kan man ladda hem till sin mobil och då visar de ALLT!






Här är även en film där hon "dansar" hemma framför sin 3 åriga dotter. Passande eller inte??.. Inte! Tycker iaf jag.. Men vi uppfostrar på olika sätt.


Nu blev även jag en av dem som skriver om henne.. Men det går ju inte att inte tycka nåt.


Kommentarer
Postat av: Josephine

NÄÄÄÄÄ nu blir jag RIKTIGT FÖRBANNAD!!! Hon är verkligen inte en lämplig mamma!!! Vad lär hon sin dotter liksom??? Fy fan vad arg jag blir! Man får ju ta lite ansvar som förälder! GRRRRRRRRRRR!!! Det där är ju snudd på sexuellt utnyttjande av barn tycker jag! Staackars lilla tjej med en sån morsa!!! Hua!

2009-11-12 @ 20:41:49
URL: http://jodemstumme.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0