SÅ GLAD!:D

Jag är så sjukt glad!!! Nöjd med allt i livet just nu.. Och det känns jättebra verkligen.


Så är min mamma typ fööör snäll!
Fick en tidig julklapp av henne, nintendo wii för någon dag sen och nu det nya super mario bros spelet:D

Jag har spelat så att tummarna svider nu;) hehe.

I fredags efter jobbet var det tjejmiddag hos Elli, god mat och dryck fick vi:) Även Nathalie, Jenni och Marica var där. Det MÅSTE vi göra om snart igen.. Man kan säga att man har haft kul som svar när man hittat på nåt, nu när jag skriver kul så menar jag verkligen att det var SJUUUUKT KUUUUUL! Vi skratta så vi kissa ner oss typ;)
Blev kanske lite mkt vin bara, haha. Det slutade med att jag och Elli satt själva och spelade; så det kan låta.. HAHA.. Vi kom på hur vi sjöng Lambada-låten när vi var små:
SO JO MUCHI FOJUM IJODINA SÅRE FISCHORAAAA.. HAHAHHA. Så bra vi var!


Nä nu ska jag vila en stund. Var uppe 7 imorse och tvättade.. Hej hej!





Kommentarer
Postat av: ellinor

MUAHAHAHAHA =)

2009-11-24 @ 20:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0