Hmm...

Somnade 3 inatt och vaknade 6.. KUUUUUL... el INTE!!! Hmm.
Samma visa som innan, jag vaknade och var så sjukt hungrig så jag var tvungen att gå upp.. Nu är jag PIGGELIN:(

Ska nog ta och lägga mig på spikmattan ett tag och titta på nyhetsmorgon.. Kanske kan somna om nån timme till då.



Annars hade jag en skön och riktigt trevlig dag igår:D Trevligt besök på em, och sen gooood middag hos mamma. Hon är vääärldens bästa! Hon hade köpt en present till mig också, bara sådär! TACK MAMMA, LOVE U!

Idag ska jag till Kista, måste handla lite saker, sen måste jag in till nån musikaffär och köpa nya strängar till guran. Ikväll ska jag gosa ner mig i soffan, kanske med Linda om hon hann, hon hade en del att göra efter jobbet, jag/vi ska titta på en massa bra på TV:) Fastnade för Glee som visades för första gången förra torsdagen.. Älskar sånna typer av filmer/serier.. hehe.

Nu är det spikmattan dags!

Det ska även finnas för nacken, som en kudde. Den ska jag leta efter idag.. Nackproblem som man har:/

Skriver mer sen.. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0