Härliga höst söndag!

Hejsan heeeeeej!
Å vad jag sover ut och mår bra.. Grymt härligt verkligen!

Ok, vad har helgen erbjudit?!

I torsdags hade jag trevligt besök här hemma, drack vin och pratade mkt.. Vart sent och dagen efter skulle jag upp tidigt för att jobba..
Efter jobbet hämtade Linda mig och vi åkte hem till henne. Hon bjöd på våfflor, gott verkligen:) Haha, vi fick tom erfara att hennes brandalarm verkligen funkar;) haha, panik Linda är rolig.. HAHA, ni skulle sett henne, efter att ha öppnat alla fönster och samtidigt hållit ett öga på katten så att den inte tog sig ut. Efter ett tag tog hon första bästa matta och ställde sig och vifta under larmet.. hehe.
Efter våffelätandet lekte vi med hennes 13v unga katt Morris, så söt verkligen:) och sen tittade vi på idol.
En riktigt trevlig kväll, trots att jag var sjuuuukt trött. Vart en hel del fnittrande faktiskt.. hehe.
När jag kom hem gick jag förbi Elli och tog en kvällsfika och snackade skit.

Igår sov jag läääänge, sen jobbade jag. Fick skjuts hem av en så snäll person:) och gick ner till Elli igen, tog ett glas vin med henne och Jenni.

Idag måste jag se AIK - Göteborg. Hoppas verkligen att AIK vinner!!! Jag har aldrig vart insatt i allsvenskan så, men nu när man känner 2 personer som är med och spelar MÅSTE man ju hejja på dom och AIK då!

Hej på en stund nu!:)


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag hade väl inte panik... cool lugn ju ;) HAHA

2009-11-01 @ 17:15:29
URL: http://lindamaxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0