åååååååååååååå

Ibland hatar jag nätet... Hade skrivit ett LÅÅÅNGT inlägg som bara försvann.. HMMM!

Aja, jag börjar om.. El nåt!

Inlägget (...) handlar om Ellinor.. Vi snackade inte som vi brukar på ett tag och det var jobbigt..
När man verkligen trivs tillsammans med någon och man är van vid att alltid ses, känner man direkt om det blir förändringar.. Men men, nu är allt bra igen.. Och jag får min Ellidos jag behöver för mitt välbefinnande;) haha.


Det är så härligt att vi är ett gäng som har umgåtts sen vi var 6år.. Man har börjat inse det nu, när man pratar med andra om det så kan dom tycka att det är helt sjukt att vi har så bra kontakt fortf.. Det är inte så självklart som vi anser att det är. Love u all!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0